Prunusstraat Selwerd opgeschrikt door vlam in de pan

groningen-selwerd-prunusstraat-vlam in de pan 08-2013-3Een oververhitte frituurpan volgens de brandweer was de oorzaak dat de brandweer uitrukte vanavond in Selwerd in de Prunusstraat. Vele bewoners waren geschrokken maar met expertise van onze brandweer was de zaak snel onder controle en keerden brandweer en bewoners weer huiswaarts.

Foto’s: FocusGroningen

Deze diashow vereist JavaScript.

Dit bericht is geplaatst in Foto, Nieuws met de tags , , . Bookmark de permalink.

1 Reactie naar Prunusstraat Selwerd opgeschrikt door vlam in de pan

  1. Siebrand schreef:

    Wat kost dat nou, dat uitrukken van de brandweer?

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *